Reklamowe długopisy dla firm
Chociaż długopisy wydają się być najprostszym z możliwych pomysłów na firmowy prezent, to zaskakują skutecznością. Wręcza się je przy wielu okazjach, od upominków z okazji świąt po akcje promocyjne czy targi branżowe. Jeden długopis pozwala zwiększyć świadomość na temat marki wśród wielu osób, jako że to wyposażenie jest często pożyczane innym osobom. Artykuły do pisania są uniwersalne, bo przydają się każdemu, niezależnie od wieku czy zainteresowań. Można je z łatwością dopasować do oczekiwań danej grupy odbiorców – na przykład zaoferować modele w kształcie strzykawki osobom wykonującym zawód medyczny. Takie właśnie pomysłowe długopisy oferuje fabrykagadzetow.com. Do wyboru są również przyrządy z lampką, podświetlane, wyposażone w touch pen czy też przypominające wyglądem ołówek. Na uwagę zasługują modele ekologiczne, wykonane z materiałów poddanych recyklingowi. Zamawiający mogą korzystać z szerokiej gamy wzorów i kolorów. Wyposażenie na specjalne okazje to przyrządy do pisania od najbardziej znanych marek, zapakowane w eleganckim pudełko. Taki prezent na pewno zrobi na odbiorcy pozytywne wrażenie. W ofercie znajdują się również tańsze propozycje, w sam raz dla małych firm i tych z ograniczonym budżetem, które mimo wszystko nie chcą rezygnować z tej skutecznej formy promocji.
Na jakie okazje warto wybrać długopis do promowania danej firmy? Możliwości są w zasadzie nieograniczone! Świetnie nadają się zarówno dla klientów, jak i pracowników czy partnerów biznesowych. Warto zapoznać się z ich różnorodnymi modelami już teraz.
Polecane artykuły
Masz fanpage na facebooku?
Facebook to znany na niemal całym świecie portal społecznościowy, który jest w dzisiejszych czasach jednym z ważniejszych miejsc, gdzie można zamieścić swoją reklamę. Ogromny zasięg Facebooka pozwala na dotarcie do naprawdę ogromnej liczby osób zainteresowanych Państwa usługami, serwis
Salon Smart w woj. dolnośląskim
Samochody smart od połowy lat dziewięćdziesiątych można spotkać na ulicach europejskich metropolii. Pomimo tego, że jest to jedna z najmłodszych marek motoryzacyjnych, sprzedano już ponad 500 tys. egzemplarzy flagowego modelu. Od niedawna także w Wielkopolsce i na Dolnym Śląsku w ofercie dealera sam