Jak dobrać smycz dla psa
Wybór smyczy może być dość problematyczny, szczególnie dla osób, które nigdy wcześniej nie dokonywały podobnego zakupu. Na właścicieli czworonogów czekają modele różniące się od siebie wielkością, długością materiałem użytym do produkcji, przeznaczeniem, jak również kolorem. Kupując smycz dla psa, należy jednak pamiętać, że powinna ona spełniać przede wszystkim swoją podstawową funkcję, jaką jest trzymanie i kontrola psa podczas spacerów. Osoba, która poszukuje smyczy idealnej, powinna odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:
- Czy pies jest spokojny, czy raczej energiczny,
- Jaka jest waga psa,
- Czy smycz używana będzie do spacerów, czy może do uprawiania sportu z pupilem,
Do najbardziej podstawowych modeli zalicza się smycz klasyczną, którą nabyć można m.in. w sklepie Hubuform. Składa się ona z jednej części, a do jej produkcji wykorzystuje się najczęściej skórę lub też parciany materiał. Z jednej strony jest ona wyposażona w solidny karabińczyk, natomiast z drugiej – w wygodną rączkę. W wielu przypadkach jej długość nie przekracza 150 cm.
Innymi rodzajami smyczy są modele regulowane oraz automatyczne. Pierwszy z nich daje możliwość regulacji długości i dostępny jest w wielu wariantach kolorystycznych. Natomiast drugi został wyposażony w specjalny mechanizm dający możliwość wygodnego i precyzyjnego kontrolowania długości smyczy. Do zalet tego rozwiązania zalicza się wygodny chwyt oraz wysoką trwałość. Warto pamiętać, by smycz dopasowana była do potrzeb oraz wagi pupila. Dobrym pomysłem może okazać się też zakup kilku modeli, które sprawdzają się w innych warunkach.
Polecane artykuły
Masz fanpage na facebooku?
Facebook to znany na niemal całym świecie portal społecznościowy, który jest w dzisiejszych czasach jednym z ważniejszych miejsc, gdzie można zamieścić swoją reklamę. Ogromny zasięg Facebooka pozwala na dotarcie do naprawdę ogromnej liczby osób zainteresowanych Państwa usługami, serwis
Salon Smart w woj. dolnośląskim
Samochody smart od połowy lat dziewięćdziesiątych można spotkać na ulicach europejskich metropolii. Pomimo tego, że jest to jedna z najmłodszych marek motoryzacyjnych, sprzedano już ponad 500 tys. egzemplarzy flagowego modelu. Od niedawna także w Wielkopolsce i na Dolnym Śląsku w ofercie dealera sam