Felgi aluminiowe 16 cali - skąd bierze się ich popularność?
Jeszcze w niedalekiej przeszłości alufelgi kojarzone były głównie z autami sportowymi, jednak dziś sytuacja ta uległa zmianie, ponieważ wybierają je także właściciele samochodów osobowych. Zazwyczaj są oni niezadowoleni z ich stalowych odpowiedników, odznaczających się większą wagą. Felgi aluminiowe różnią się od siebie średnicą i sprawdzają się w przypadku ogumienia niskoprofilowego. Zwiększają atrakcyjność pojazdu, a na ich powierzchni z biegiem czasu nie pojawia się trudna do usunięcia korozja.
Zazwyczaj kierowcy decydują się na modele srebrne, uznawane za uniwersalne. Warto jednak wiedzieć, że część producentów proponuje także inne warianty kolorystyczne, dzięki którym można cieszyć się wyróżniającym się na tle innych autem. Artykuły te są odlewane na całej obręczy pod niskim ciśnieniem, a ich zaletą jest dużą gęstość, przekładająca się na wytrzymałość. Są one nabywane ze względu na łatwość utrzymania w czystości, ponieważ zabrudzenia znajdujące się na ich powierzchni mogą być usuwane przeznaczonym do tego środkiem i ściereczką.
Aluminium to lekki metal, który nie koroduje, dzięki czemu kierowcy nie zaprzątają swojej głowy pozbywaniem się rdzy. Część z nich nawiązuje współpracę z przedsiębiorstwem Xfelgi, oferującym felgi aluminiowe 16 cali. Modele zaprezentowane w katalogu zapewniają bezproblemowe chłodzenie hamulców. Mają one duże otwory przewietrzające, co jest istotne zwłaszcza w przypadku samochodów sportowych. To estetyczne wyroby podnoszące atrakcyjność pojazdu, które można nabyć w niewygórowanych cenach.
Polecane artykuły
Masz fanpage na facebooku?
Facebook to znany na niemal całym świecie portal społecznościowy, który jest w dzisiejszych czasach jednym z ważniejszych miejsc, gdzie można zamieścić swoją reklamę. Ogromny zasięg Facebooka pozwala na dotarcie do naprawdę ogromnej liczby osób zainteresowanych Państwa usługami, serwis
Salon Smart w woj. dolnośląskim
Samochody smart od połowy lat dziewięćdziesiątych można spotkać na ulicach europejskich metropolii. Pomimo tego, że jest to jedna z najmłodszych marek motoryzacyjnych, sprzedano już ponad 500 tys. egzemplarzy flagowego modelu. Od niedawna także w Wielkopolsce i na Dolnym Śląsku w ofercie dealera sam